4.8 C
Belgrade
Thursday, December 19, 2024
HomeUncategorizedNAPADAJU NAS JER MI POBEĐUJEMO, A ONI GUBE: Vladimir Lučić o kampanji...

NAPADAJU NAS JER MI POBEĐUJEMO, A ONI GUBE: Vladimir Lučić o kampanji protiv Telekoma i rezultatima kompanije

-

SVAKODNEVNA kampanja protiv Telekoma Srbija u medijima u vlasništvu Junajted grupe predstavlja zloupotrebu dominantnog tržišnog položaja i nelojalni pritisak na konkurenciju, sa ciljem da se zaustavi dalji rast najuspešnije domaće kompanije!

Foto Tanjug

Generalni direktor srpskog Telekoma Vladimir Lučić ovako je prokomentarisao brutalne napade televizija N1 i Nova S na kompaniju koju predvodi. 

Ove medijske kuće, koje kontroliše Junajted grupa, već deset dana od jutra do večeri na svakih par sati objavljuju negativne priloge o Telekomu, fabrikujući “afere” protiv tržišnog konkurenta svojih vlasnika. 

– Napadi na nas traju čitavih pet godina, ovih dana su posebno bezobzirni, pa se još jednom belodano pokazuje da to nisu nekakvi “nezavisni i profesionalni” mediji, već oružje u rukama Junajted grupe sa ciljem vršenja pritiska na tržišnu konkurenciju i praktično blaćenja konkurencije. Telekom Srbija im je glavna meta, otkad smo počeli da podižemo kompaniju 2018. i da dolazimo na lidersku poziciju na tržištu – objasnio je Vladimir Lučić odgovarajući na pitanja TV Pink.

Operater SBB i dalje ima vrlo jaku poziciju sa preko 40 odsto tržišnog učešća, ali stalno gubi korisnike jer nije u stanju da odgovori na kvalitet sadržaja i usluga koje ljudima nudi Telekom. 

Takođe, gazde SBB iz Junajted grupe su navikli na praksu monopola i kartela, jednostavno rečeno – da rade šta hoće, a ovaj operater im ujedno služio za iznošenje para iz Srbije. Kao jedan od retkih profitabilnih delova Junajted grupe, iz prihoda SBB finansirani su gubici koje je ova grupacija sa sedištem u Luksemburgu pravila na tržištima van Srbije. 

Sada, kada poslovni gubici Junajted grupe stalno rastu i iznose najmanje 75 miliona evra, a ukupni dug je dostigao astronomskih 5,5 milijardi evra, nervoza je na maksimumu.

– Junajted grupa posluje negativno, svake godine prave gubitke, koje SBB više nije u stanju da pokriva, imaju i rekordna dugovanja, gube korisnike u Srbiji i Bosni i Hercegovini, dok u isto vreme Telekom posluje odlično, i eto odgovora na pitanje zašto se protiv nas vode tako brutalne kampanje preko njihovih medija. Ali, to nas neće poremetiti, naprotiv, svakog dana sve smo jači i uspešniji – objasnio je Vladimir Lučić.

Generalni direktor Telekoma Srbija ujedno je naglasio da će ta kompanija, sudeći prema podacima za prvo tromesečje 2023, ove godine imati još jednu šampionsku poslovnu godinu: na tržištu Srbije očekuju se prihodi od 1,1 milijarde evra, a uz to još preko 500 miliona evra na tržištima van naše zemlje. 

– Prošla godina nam je bila rekordna, a ova će biti još bolja – poručio je Lučić.

Telekom Srbija je kao operater televizije i interneta prošle godine dobio 100.000 novih korisnika u Srbiji, pre svega zbog dolaska utakmica engleske Premijer lige na kanale Arene Sporta. Taj trend je nastavljen i ove godine, ostvaren je rast od 10 odsto, tako da Telekom u našoj zemlji trenutno ima 1,2 miliona TV korisnika i 1,1 milion korisnika interneta.

– Govorio sam 2018. godine da nam je cilj milion korisnika u Srbiji. Tako je i bilo, i više od toga. Sada mogu slobodno da prognoziram da ćemo u ne tako dalekoj budućnosti doći do 1,5 miliona korisnika – zaključio je Vladimir Lučić.

Arena Sport prisutna u 4 miliona domaćinstava

Posebna snaga u ponudi Telekoma su Arena Sport kanali, na kojima ljudi širom regiona bivše Jugoslavije mogu da gledaju najbolje sportske sadržaje, a pre svega najpopularniji sport – fudbal. Ova kuća, čiji je osnivač Telekom, ima ekskluzivna prava na Ligu šampiona, Ligu Evrope, nacionalne lige Engleske, Španije, Italije, Francuske, pa do domaćih liga i reprezentacije.

– Arena Sport je u Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori prisutna u ponudi operatera Telekom i MTel, koji je deo naše grupacije, a preko drugih operatera postali smo izuzetno gledani u Hrvatskoj, Sloveniji i Severnoj Makedoniji. Postali smo ključni sportski kanal u čitavoj bivšoj Jugoslaviji, u šest zemalja regiona Arena je prisutna u 4 miliona domaćinstava! Pritom, drugi operateri nam za prava na Arenu plaćaju 2 do 5 evra po korisniku mesečno, što je veoma atraktivna cena i odličan izvor prihoda – naglasio je generalni direktor Telekoma Vladimir Lučić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Najnovije