Jedno od prvih obećanja Aleksandra Šapića kao gradonačelnika bilo je da će povećati procenat naplate karata u javnom prevozu, kroz vraćanje poverenja u javni prevoz, nabavku najboljih vozila i formiranje novog preduzeća za naplatu. Odustajanjem od naplate karata, gradonačelnik priznaje da je u svim ovim ciljevima omanuo, rekao je Nikola Jovanović, direktor Centra za lokalnu samoupravu.
Najava besplatnog javnog prevoza služi da se pokrije činjenica da se pod Šapićem odliva 10 milijardi dinara više iz grdaskog budžeta godišnje za prevoz, a da on ni u čemu nije poboljšan, osim što sumljivi privatni prevoznici sada imaju ekstraprofit, podvukao je Jovanović.
Postavlja se i pitanje da li će sad gradonačelnik ukinuti komunalno preduzeće “Naplata prevozne usluge”, koje samo ove godine troši iz budžeta 950 miliona dinara, ističe Jovanović.
Donošenjem ad hok odluka bez ikakve analize, u skladu sa populizmom i trenutnom političkom situacijom, samo se cementira loše stanje u gradu i teška finansijska situacija, koja će onemogućiti ključne intervencije i investicije, stoji u pisanoj izjavi direktora Centra za lokalnu samoupravu.