1.4 C
Belgrade
Monday, December 23, 2024
HomeBiznisONI SU ISPLIVALI Pobedili su bankrot, ponovo otvaraju lokale širom zemlje

ONI SU ISPLIVALI Pobedili su bankrot, ponovo otvaraju lokale širom zemlje

-

Stanko Stamenković | 07:04 | 23.12.24 Biz info

Holandski modni brend ponovo je otvorio prodavnicu u Kelnu. Lanac je 2023. godine podneo zahtev za stečaj, ali planira otvaranje novih lokacija.

Foto: agsaz / Shutterstock.com

Tokom 2024. mnoge kompanije su bile primorane da proglase stečaj zbog rasta troškova i smanjenja prihoda. Krajem godine, kozmetički brend Albrecht & Dill prijavio je bankrot. Nasuprot tome, nekada insolventni modni brend „Scotch & Soda“ započeo je novu fazu poslovanja otvaranjem prodavnice u Kelnu na prelazu godine, uz planove za širenje.

Modni lanac otvara nove prodavnice širom Nemačke

Pre nekoliko nedelja, holandski modni brend „Scotch & Soda“ proslavio je ponovno otvaranje u Kelnu, prenosi FashionUnited. Prema rečima primaoca franšize Ozura Vasileva, koji je preuzeo bivšu prodavnicu nakon stečaja, posao je „dobro započeo“.

Prodavnica „Scotch & Soda“ od kraja godine radi u Ehrenštrase ulici u Kelnu, u blizini Belgijskog kvarta. Kompanija se u prošlosti suočavala sa finansijskim problemima. Kao što je već poznato, ovaj modni brend je 2023. godine podneo zahtev za stečaj, pri čemu je deset prodavnica u Severnoj Rajni-Vestfaliji bilo pogođeno, piše Feniks magazin.

Poznati lanac planira širenje na nove lokacije u Nemačkoj

Nakon uspešnog ponovnog otvaranja u Kelnu, vlasnik franšize Ozur Vasilev već planira sledeće korake. Otvaranje prodavnice u Cvajbrikenu planirano je za početak februara, dok su dalja otvaranja u Hamburgu i Berlinu takođe u planu.

Osim toga, Vasilev je zainteresovan za nove lokacije u nemačkim gradovima poput Minhena, Diseldorfa, Hajdelberga i Frajburga. Outlet prodavnice takođe predstavljaju zanimljivu opciju za modni brend „Scotch & Soda“.

Uprkos izazovima i prošlogodišnjem bankrotu, Vasilev ostaje optimista. U brendu „Scotch & Soda“ vidi veliki potencijal i ističe:

– Problemi iz prošlosti nisu bili uzrokovani samim brendom. Imali smo jako dobar osećaj tokom razgovora sa prodajnim timom i brojnim međunarodnim partnerima – rekao je u intervjuu za FashionUnited.

Za najnovije biznis vesti iz Srbije i sveta, pratite nas na našoj Instagram stranici.

Najnovije