26.2 C
Belgrade
Friday, June 20, 2025
HomeUncategorizedObišli smo TOP LOKACIJU koja se oslobađa pored "Delta sitija": Seli se...

Obišli smo TOP LOKACIJU koja se oslobađa pored “Delta sitija”: Seli se GSP depo, plac uskoro spreman za novu gradnju (FOTO)

-

Biznis Nekretnine

Obišli smo TOP lokaciju koja se oslobađa pored “Delta sitija”: Seli se GSP depo, plac uskoro spreman

Blic

Autobusko-tramvajski depo biće preseljen iz Bloka 66 na Novom Beogradu na novu lokaciju u produžetku Ulice Jurija Gagarina, predviđeno je elaboratom za izradu Plana detaljne regulacije koji je na ranom javnom uvidu do 7. oktobra.

Foto: Milan Ilić / Ringier

.

Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove Grada Beograda oglasio je naime, rani javni uvid povodom izrade PDR autobusko-tramvajskog depoa u produžetku Ulice Jurija Gagarina.

Foto: Milan Ilić / Ringier

.

Selidbom depoa iz Bloka 66 na novu lokaciju biče oslobođeno atraktivno zemljište od oko 22 hektara, u neposrednoj blizini nove autobuske stanice, naselja Belvil i tržnog centra Delta Siti. Šta će biti izgrađeno na mestu sadašnjeg depoa još nije poznato, prenose mediji. Ono što se trenutno zna, jeste da u blizini tog tržnog centra niče ogroman auto-salon.

Foto: Milan Ilić / Ringier

.

U elaboratu se podseća da je prema Planu generalne regulacije šinskih sistema planirano izmeštanje Pogona GSP Beograd – autobuskog pogona Novi Beograd i tramvajskog depoa Centrala iz Bloka 66 na Novom Beogradu na predmetnu lokaciju koja se nalazi iza naselja „Mileva Marić Ajnštajn“.

Depo će biti izgrađen u blizini planiranog ukrštanja produžetka Ulice Jurija Gagarina i brze saobraćajnice Novi Beograd – Surčin. Pored navedenih saobraćajnica primarne saobraćajne mreže, planiraju se i saobraćajnice sekundarne mreže a to su ulice Nova 1 i Nova 18, koje obezbeđuju pristup planiranom depou.

Foto: Milan Ilić / Ringier

.

U okviru planiranog autobusko-tramvajskog depoa, kako se dodaje, planiraće se površine za smeštaj vozila (tramvaja i autobusa), površine za redovno i vanredno održavanje i eksploataciju vozila, kao i prateći sadržaji za funkcionisanje istih u koje spadaju i administrativne prostorije, tehnički centar, centar za obuku vozača i dr.

Foto: Milan Ilić / Ringier

.

U okviru samog kompleksa depoa biće planirane saobraćajne površine za dinamički i stacionarni (mirujući) saobraćaj za potreban broj tramvaja, autobusa, mini buseva i kombi vozila. Orijentaciona površina kompleksa autobusko-tramvajskog depoa određena je na osnovu elaborata „Raspored masa u svrhu definisanja prostora za smeštaj tramvajskog i autobuskog depoa GSP Beograd“, a koji je formiran na osnovu broja od okvirno 500 autobusa i 250 tramvaja određene dužine, kao i na osnovu odgovarajućeg tehnološkog procesa u depou.

Očekivani broj zaposlenih u novom depou je 500 zaposlenih u administraciji, 815 zaposlenih u objektima održavanja i 1.380 vozača.

[td_block_1 limit="9" f_header_font_transform="uppercase" ajax_pagination="next_prev" sort="" category_id="6" custom_title="Najnovije" m4f_title_font_weight="600" time_ago="yes" f_ajax_font_weight=""]