Ovih pet igara su dokazale da, bar što se otvorenih svetova tiče, veće nije uvek bolje.
Assassin’s Creed II
Pre nego što je Ubisoft pravio sve veće i veće mape koje su postajale sve više nevažne, Assassin’s Creed II je bio savršene veličine. Gradovi poput Firence postižu savršenu ravnotežu između velike mape s puno toga za istraživanje i jedinstvenih lokacija koje nam daju osećaj smera dok skaćemo s krova na krov.
Mafia II
Empire Bay je savršena zamena za New York. Iako smo se nadali malo više interakcije, volimo šarm grada sa svojim automobilima, odećom i starim zgradama, koji nas vraćaju direktno u 1940-e i 1950-e godine.
The Legend of Zelda: A Link to the Past
Klasične 2D Zelda igre sadrže brojne interesantne manje mape. Ono što ovu verziju Hyrule čini jedinstvenom je to što se sastoji od dve mape. Kako igra napreduje, Link ulazi u Tamni Svet, gde istražujemo mračniju verziju Hyrule sa identičnim rasporedom. Prebacivanje između ove dve mape igra ključnu ulogu u igranju, poboljšavajući iskustvo dualnog sveta.
Batman: Arkham City
Arkham City, zatvor-pretvoren-u-grad, je savršeno mesto za brutalnog milijardera u kostimu šišmiša. Ispunjen njegovim najvećim neprijateljima poput Džokera i Two-Facea, Batman ima mnogo razloga da uđe i primi batine. Ali to su bile manje priče, poput Calendar Mana i Mad Hattera, koje su učinile Arkham City tako posebnim mestom.
Gothic
Retko kada je rudarska kolonija bila toliko poznata kao ona u Gothicu. Kompleks zatvora okružen magičnom barijerom kako bi se osiguralo da niko ne pobegne. Možete videti koliko je ljubavi uloženo u ovaj svet sa ovakvim izuzetnim građenjem sveta. NPC-evi u svetu takođe imaju toliko dobro razvijene ličnosti da zaista izgleda kao da smo u simpatičnom malom selu. Mapa Gothica pokazuje da svet igre ne mora imati hiljade NPC-eva da bi bio zanimljiv, već ljubav prema narativnim detaljima takođe poboljšava mapu.
VIDEO 🎥Sportsko čudo – Danas je ne samo običan petak! | Jovana&Koja